مدیرعامل شرکت ایریسا در ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، به عنوان مدیر برتر اقتصادی در حوزه شرکتهای دانش بنیان معرفی و تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.
به گزارش پایگاه خبری معدننامه به نقل از ایراسین، در ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در تولید؛ دانشبنیان و اشتغالآفرینی که در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد، اکبر گلبو، مدیرعامل شرکت ایریسا به عنوان مدیر برتر اقتصادی در حوزه شرکتهای دانش بنیان معرفی و تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.
گفتنی است ایریسا با تاکید به نقش مشتریان در سال جدید استراتژی ۱۴۰۱ خود را افزایش رضایت و وفاداری مشتریان تعریف کرده است.
به گزارش خبرنگار ایراسین، بررسی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف تولید، دانشبنیان و اشتغال آفرین پیرو پیادهسازی فرمایشات مقام معظم رهبری، تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف کننده در بین آحاد مردم و ارائه الگوی حمایت از تولید داخلی در سال پیشرو با بهرهگیری از نقش مدیریت در اقتصاد از جمله محورهای ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری بود.
شرکت بینالمللی مهندسی سیستمها و اتوماسیون ایریسا در سال ۱۳۷۱ با اهداف استراتژیک ملی به منظور انتقال فناوری اتوماسیون صنعتی و سیستمهای اطلاعاتی که در طی طرح ایجاد و راهاندازی مجتمع فولاد مبارکه از کشورهای اروپایی وارد ایران شده بود، تشکیل شد.
منبع خبر «جواهری آریا» است و معدن نامه در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 30661 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 00989121302339 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه معدن نامه مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.