رئیس مرکز اداره ارتباطات وزارت صمت از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ملی مس ایران بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری معدننامه، حسین زاده قشمی رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت در این بازدید از نزدیک در جریان روند برنامه فعالیت ها و نحوه اطلاع رسانی و ارتباطی روابط عمومی شرکت ملی مس قرار گرفت.
وی با اشاره به ایجاد هم افزایی در میان روابط عمومی های فعال در حوزه صنعت و معدن گفت: مسئولیت های اجتماعی یکی از مقوله های حائز اهمیت است. اما طراحی الگوها و مدل های جدید برای انجام فعالیت های بیشتر و خلاقانه بسیار لازم و ضروری است.
رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت در ادامه گفت: برای ایجاد و تحقق روشی خلاقانه در ایفای مسئولیت های اجتماعی، لازم است تا از نهادها و سازمان هایی که در این زمینه فعالیت کرده اند دعوت کنیم تا مدل ها و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.
وی بیان کرد: در مجموع با مطرح شدن مدل های مختلف، می توان نظر به اهمیت موضوع و توانایی های هر بخش و امور مدلی را برای انجام برنامه های رسانه ای و ارتباطی در بخش معدن و حوزه مسئولیت اجتماعی در نظر گرفت.
در جریان این بازدید محمد قراخانلو مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مس که با همراهی مسؤلان واحدهای این مدیریت همراه بود در خصوص فعالیت های رسانه ای، نشریات و اقداماتی که در راستای پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک در سطح شرکت مس و مجتمع ها صورت گرفته است، توضیحاتی را ارائه کردند.
منبع خبر «جواهری آریا» است و معدن نامه در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 35268 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 00989121302339 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه معدن نامه مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.