معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه مطرح کرد :
تعامل فولاد مبارکه با خودروسازان در راستای توسعه کیفی
معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت:درتعاملاتی که با خودروسازان انجام شده محصولات ویژه ای که در دست مطالعه و یا حتی در حال تولید هست به ان ها عرضه شده تا بتوانند با استفاده از این محصولات کیفیت تولیدات را ارتقا دهند.
رضا حیدری درهجدهمین نمایشگاه قطعات خودرو در گفتگو با خبرنگار «معدن نامه» اظهار داشت: در حال حاضر بخشی از سرمایه ها و ارز کشورصرف واردات محصولات فولادی می شود که خودروسازان به آن نیاز دارند اما فولادسازان امکان تهیه آن را ندارند که در این راستا رویکرد مبارکه جرکت به سمت بومی سازی و رفع نیاز خودرو سازان از واردات است.
وی تاکید کرد: در این راستا شرکت ورق خودرو چهارمحال بختیاری در طول ۱ سال گذشته در کنار فولاد مبارکه توانسته در این مسیر گام های خوبی بردارد .
به گفته ی معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه 65 درصد از محصولات سرد فولاد مبارکه امروز در صنعت خودرو استفاده میشود و این شرکت با حضوردر هجدهمین نمایشگاه قطعات خودرو توانسته با ارائه دستاوردها و تعامل سازنده با قطعهسازان و فعالان صنعت خودرو حضور فعالی در این نمایشگاه داشته باشد.
حیدری تاکید کرد: نمایشگاه صنعت خودرو فرصت مغتنمی است که فولاد مبارکه به عنوان یکی از تامین کنندگان نیاز خودروسازان و قطعه سازان ارتباط موثری با آن ها داشته باشد
وی اظهار داشت: در حال حاضر 13 درصد از فروش مبارکه به تولید کنندگان قطعات صنعت خودرو سازی و خودروسازان برمی گردد.
حیدری از فواید حضور فولاد مبارکه در نمایشگاه به ارائه توانمندی ها و معرفی محصولات جدید تولید شده به خودروسازان اشاره کرد و افزود: با شرکت در این نمایشگاه علاوه بر ارائه توانمندی ها میتوان از دغدغه ها، نگرانی ها و اولویت خودروسازان و صنعت خودرو ساز آگاه شد.
وی با ابراز خرسندی به فعالان عرصه خودرو گفت: در طی ماه های گذشته نگرانی هایی بابت اجرای نوسازی نورد سرد فولاد مبارکه وجود داشت که سبب کاهش محصولات سرد شود اما امروز دیده میشود با توان مدیریتی و فنی ،فاز اول نوسازی نورد سرد مبارکه به بهترین شکل ممکن در کوتاه ترین زمان برگزار شد که خوشبختانه این روند تاثیری در عرضه محصولات فولاد مبارکه در بازار ایجاد نکرد.