کسب “نشان زرین رضایت مندی مشتری” توسط شرکت فولاد امیرکبیر کاشان
نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با هدف ارتقاء و بهبود رضایت مشتریان در کسبوکارها و صنایع مختلف با حضور نام های تجاری معتبر برگزار و فولاد امیرکبیر کاشان در گروه صنعت فولاد موفق به کسب نشان زرین شد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نامه، در این اجلاس نام های تجاری که در زمینه رضایت مشتری نقش برجسته ای ایفا کردند مورد تجلیل قرار گرفتند، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان نیز در گروه صنعت فولاد موفق به دریافت نشان زرین رضایت مندی مشتری شد.
این اجلاس رویدادی سالانه است که به بررسی راهکارها و تکنیکهای نوین در زمینه مشتری مداری میپردازد و فرصتی برای تبادل تجربیات بین شرکتهای پیشرو و فعالان اقتصادی فراهم میکند.
منبع خبر «جواهری آریا» است و معدن نامه در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 101253 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 00989121302339 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه معدن نامه مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات