پیام مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت فرا رسیدن روز ملی روابط عمومی
دکتر امرایی مدیرعامل فولاد سنگان در پیامی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: صداقت در اطلاع رسانی و تلاش مضاعف در ایجاد رابطه ای برد برد، هنری است که امروزه ، روابط عمومی های هوشمند آن را سرلوحه فعالیت ها قرار می دهند.
به گزارش پایگاه خبری معدننامه؛ دکتر امرایی مدیرعامل فولاد سنگان در پیامی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: صداقت در اطلاع رسانی و تلاش مضاعف در ایجاد رابطه ای برد برد، هنری است که امروزه ، روابط عمومی های هوشمند آن را سرلوحه فعالیت ها قرار می دهند…
جان نباشد جز خبر در آزمون // هرکه را افزون خبر جانش فزون
بیستوهفتم اردیبهشت ،به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نشان از اهمیت والای آگاهی و اطلاع رسانی در عصر حاضر دارد. روابط عمومی، ارکانی موثر و اثرگذار اطلاع رسانی و حلقه پیوندی مستحکم است.
تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر اهمیت روابط عمومی ها به عنوان “بهترین نمایانگر اوضاع داخلی سازمان و منعکس کننده چگونگی مسائل سازمان ها ” گواهی برنقش بی بدیل روابط عمومی در سازمان است.
در نظریه های مدیریتی، مهمترین سرمایه و دارایی شرکت ها میزان دانش و تخصصص همراه با تعهد به سازمان هاست و خوشبختانه در چند سال اخیر روند رو به رشد و جهت ساز روابط عمومی ها، نویدبخش جهش و ارتقای جایگاه رفیعشان بوده و حضور این قشر در لایه های مختلف ارتباطی در سازمان ها موید نقش ارزنده آن ها در همگام سازی اهداف و ارزش ها در سازمان ها دارد. اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، به گونه ای که موفقیت سازمانها و دوامشان در عرصهها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است.
صداقت در اطلاع رسانی و تلاش مضاعف در ایجاد رابطه ای برد برد، هنری است که امروزه ، روابط عمومی های هوشمند آن را سرلوحه فعالیت ها قرارداده اند . اقدامات صورت گرفته در شرکت فولاد سنگان به رغم زحمات شبانه روزی و بی دریغ همکاران گرانقدرمان، از پنجره ارتباط محور و البته سبز روابط عمومی منعکس شده و این نشان از ارتباط موثر و پیش برنده این واحد در ایجاد پیوندی راهبردی در این شرکت دارد .
اینجانب، ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، به تمامی اصحاب رسانه و فعالان این عرصه، تلاش بی شائبه این عزیزان را ارج نهاده و امید آن دارم با تعهد ، مسئولیت پذیری و رعایت اخلاق حرفه ای، شاهد ارتقای سطوح تعامل سازنده سازمان ها با جامعه و رسانه ها باشیم.
–
–
–