فولاد لجستیک بر قله حمل و نقل ریلی نشست
شرکت چند وجهی فولاد لجستیک موفق به کسب «رتبه نخست حمل ریلی مواد اولیه» در گروه حمل و نقل ریلی کشور شد.
به گزارش پایگاه خبری معدننامه به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان، ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان کسب این موفقیت را به قبادی مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک تبریک گفت. در حال حاضر شرکت فولاد لجستیک از شرکت های تابعه فولاد خوزستان بوده و نقش بسیار مهمی در حمل و نقل این شرکت دارد.
شرکت چند وجهی فولاد لجستیک با سهم 23 درصدی از حمل و نقل ریلی مواد اولیه و محصولات کشور، بزرگترین شرکت حمل و نقل ریلی کشور محسوب می شود. این شرکت در سال گذشته با افتتاح «مجتمع فنی ماشین آلات سنگین» گام بلندی در ناوگان حمل و نقل کشور برداشت. مجتمع فنی ماشین آلات سنگین با سرمایه بیش از ده میلیارد، به تعداد بیش از ۲۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و حدود ۱۰۰ نفر اشتغالزایی غیر مستقیم ایجاد کرده است. افتتاح این مجتمع، نخستین گام بلند در راستای سراسری شدن شرکت چند وجهی فولاد لجستیک بوده است. مجتمع فنی ماشینآلات سنگین این شرکت با هدف ایجاد زیرساخت مناسب جهت حمل جادهای مواد اولیه به منزله تحقق تولید ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن محصولات فولادی ایجاد شد و مجتمع فنی ماشینآلات سنگین در همین راستا به بهره برداری رسید.
افتخاری دیگری که در این شرکت تابعه فولاد خوزستان رقم خورد بالاترین رکورد حمل و برداشت کنسانتره از شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، از سوی شرکت چند وجهی فولاد لجستیک است. رکورد بیسابقه بارگیری کنسانتره از طریق حمل ریلی و جاده ای، در ادامه عملکرد موفقیتآمیز و کسب رکوردهای پیاپی سال گذشته شرکت چند وجهی فولاد لجستیک به دست آمده است.
این شرکت همچنین توانست برنده مناقصه چادرملو (دارنده بزرگترین معدن سنگ آهن کشور) شود که حمل سالانه چهار میلیون و ۴۰۰هزار تن سنگآهن از معدن چادرملو به گندلهسازی اردکان را برعهده خواهد داشت.
عملکرد حمل ریلی شرکت تاکنون حمل حدود 8 میلیون تن مواد اولیه و محصولات است. شرکت هدف و برنامه خود را بر این مبنا تعریف کرده است که به عنوان یک شرکت توسعهای در راستای اهداف شرکتهای فولادی و تامین مواد اولیه آنها فعالیت تاثیرگذاری داشته باشد. موفقیتهای پیدرپی این مجموعه با به کارگیری نیروهای ارزشمند بومی که اکثرا از فرزندان بازنشستگان زحمتکش شرکت فولاد خوزستان بودهاند، به ثبت رسیده است.
.
.
.
.
.
.
.
.