مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان تشریح کرد؛
شبکهسازی، توانمندسازی و ارتقای حوزه روابط عمومی؛ مهمترین اهداف باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان
مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان درباره اهداف باشگاه مدیران روابط عمومی شرکتهای عضو اتاق بازرگانی، توضیح داد: شبکهسازی، توانمندسازی و ارتقای حوزه روابط عمومی، همافزایی و تقویت بین اعضا و در نهایت افزایش فروش و بهکارگیری نیرویهای متخصص از اهداف این باشگاه است.
به گزارش پایگاه خبری معدننامه به نقل از ایراسین، مهدی شایستهفرد، مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان در حاشیه نخستین نشست باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان که به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد در مورد این باشگاه اظهار کرد: ایده این جلسه از اردیبهشت سال گذشته شکل گرفت و پیرو آن چند نشست به صورت جداگانه با مدیران روابط عمومی شرکتهای عضو اتاق بازرگانی برگزار و اهمیت این موضوع شرح داده شد.
وی ادامه داد: در بازدید مدیران روابط عمومی شرکتهای عضو اتاق بازرگانی از فولاد مبارکه در سال گذشته، پیشنهاد برگزاری این جلسه مطرح و مدل کار مورد بحث و گفتوگو قرار گرفت. سپس شورای مرکزی این باشگاه تشکیل و اولین جلسه رسمی آن نیز به میزبانی فولاد مبارکه و در ماه مبارک رمضان برگزار شد.
شایستهفرد درباره اهداف باشگاه مدیران روابط عمومی شرکتهای عضو اتاق بازرگانی، توضیح داد: شبکهسازی، توانمندسازی و ارتقای حوزه روابط عمومی، همافزایی و تقویت بین اعضا و در نهایت افزایش فروش و بهکارگیری نیرویهای متخصص از اهداف این باشگاه است. این باشگاه تاکنون به ارتقای مباحث کاری روابط عمومی کمک بسیاری داشته است.
مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان ضمن تشکر از فولاد مبارکه برای میزبانی از اولین جلسه باشگاه مدیران روابط عمومی، تاکید کرد: امیدوارم در سال جاری بتوانیم خدمات آموزشی، تفریحی و کاری بهتری به اعضای باشگاه ارائه دهیم.
.
.
.
.
.
.