معروفخانی مدیرعامل فولادهرمزگان مطرح کرد:
در جهاد تبیین نقش روابط عمومی راهبردی است
عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در دیدار با کارکنان روابط عمومی این شرکت به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، جهاد تبیین را یک وظیفه دانست که نقش روابط عمومی در آن راهبردی است.
به گزارش پایگاه خبری معدننامه به نقل از روابط عمومی فولاد هرمزگان، ابتدای این دیدار معروفخانی روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندرکاران این حوزه تبریک گفت.
معروخانی در ادامه ویژگی روابط خوب را توانایی ایجاد ارتباط درون و برون سازمانی دانست و گفت: نقش روابط عمومی در سازمان های استاندارد، کمک به تصمیمگیریهای مدیریتی و استراتژیک است.
وی روابط عمومی فولاد هرمزگان را جزو روابط عمومیهای صنعتی استاندارد کشور و کارکنان این روابط عمومی را جهادگران عرصه بیان عنوان کرد و افزود: افسران جهاد تبیین در روابط عمومی ها و رسانه ها مشغولند و شما کارکنان روابط عمومی در این عرصه وظیفه سنگینی را در بیان واقعیات و روشنگری جامعه در خصوص کسب موفقیت ها و قدرت تولید داخل دارید.
مدیرعامل فولاد هرمزگان در ادامه به روز بودن روابط عمومی و هماهنگ بودن با پیشرفت های فناوری و ابزارهای رسانهای را جزو استراتژی های مهم روابط عمومی برای حفظ جایگاه خود و کمک به ارتقای تعالی سازمان دانست و گفت: همه واحدهای سازمان باید در این راه یاری رسان روابط عمومی باشند.
.
.
.
.
.
.
.
.