مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه:
حمایت از مشتریان، بخشی از فرهنگ سازمانی فولاد مبارکه
در جلسه مشترک مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه با اعضای سندیکای لوله و پروفیل، راهکارهای حمایت حداکثری از مشتریان فولاد مبارکه مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری معدننامه به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، محمد تاجمیر، مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه گفت: این شرکت براساس فرهنگ سازمانی شکل گرفته، تمامی تلاش خود را برای حمایت از مشتریان به کار خواهد گرفت و طی درخواستهایی از وزارت صمت تقاضای کاهش عرضه محصولات خود از ۴۰۰ هزار تن به ۲۷۰ هزار تن را نموده است.
وی افزود: فولاد مبارکه همچنین تقاضای برداشتن الزامات قبلی بورس کالا جهت کنترل قیمتها تا سقف جهانی را مطرح نموده تا این امکان حاصل شود که قیمتها روند نزولی کندتری داشته باشند.
اعضای سندیکا از چالش های تأمین اعتبار اسنادی و همچنین زیانهایی که بابت کاهش قیمت در چندماه گذشته به این گروه مشتریان فولاد مبارکه وارد شده به عنوان بخشی از مشکلات موجود یاد کرده و انتظار دارند فولاد مبارکه با کاهش عرضه و کنترل قیمت از کاهش بیرویه بیشتر قیمتها در شرایط فعلی و همچنین دولت نیز از واردات و دامپینگ توسط شرکتهای خارجی جلوگیری نمایند.
.
.
.
.
.
.
.
.
.