با حضور برندهای صاحب نام سازمانی و تجاری کشور؛
جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی برگزار شد
نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیتهای اجتماعی با حضور برندهای صاحب نام سازمانی و تجاری کشور، در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری معدننامه؛ نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیتهای اجتماعی که قرار بود در ابتدای امر ۲۲ شهریورماه امسال برپا شود، به دلیل محدودیتهای کرونایی در کشور، به امروز ۲۶ مهرماه سال ۱۴۰۰ موکول گردیده بود.
به گفته هوشمند سفیدی مسئول جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، استقبال مناسبی از سوی سازمانها، شرکتهای دولتی و بخش خصوصی از این رویداد به عمل آمد.
همچنین هدف از برگزاری این رویداد «کمک به اعتلای فعالیت های مسئولیت اجتماعی در سازمانها و بهینهسازی آنها» عنوان و ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمانهای فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشدیافته» و «پیشرو» نیز در این دوره انجام شد.
از سوی دیگر «مسئولیت اجتماعی» طبق تعریف این جشنواره، یکی از مفاهیم بنیادی سرآمد بوده است که معمولا پیادهسازی آن بر عهده روابط عمومی است.
گفتنی است در این جشنواره، به ارتباط بین روابطعمومی و حوزه CSR توجه شده و در ارزیابیها، تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند با ذینفعان مختلف سازمان و پیادهسازی الگوهای بینالمللی در فضای کسبوکار ایرانی، مدنظر قرار گرفته است.
در مجموع و پایان این جشنواره به سازمانها و شرکتها نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی و نشان عالی مسئولیت اجتماعی اهدا شد.
در اینجا باید اشاره شود که ۲مبحث روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی همپوشانی کامل با یکدیگر دارند و به همین دلیل جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی به شکل مشترک برای نخستین بار برگزار شده است.
گفتنی است، در نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی که در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد، شرکت فولاد مبارکه موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی، همچنین نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی نیز به این شرکت اهدا گردید.
–
–
–