در مراسم اختتامیه جایزه صنعت روابط عمومی ایران رخ داد؛
اهدای جایزه مسئولیت اجتماعی (کرونا) به روابط عمومی فولاد هرمزگان
همزمان با پنجمین رخداد بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران، مراسم اختتامیه جایزه صنعت روابط عمومی ایران برگزار و جایزه مسئولیت اجتماعی (کرونا) و انتشارات به روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان جنوب اهدا شد.
به گزارش پایگاه خبری معدننامه به نقل از اقتصادآنلاین، رضا صفریان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان جنوب درخصوص دریافت این نشان اظهار کرد: فولاد هرمزگان از اواخر سال ۹۸ که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد، اقدامات قابل توجهی در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام داد. خرید تجهیزات پزشکی و اهدای آن به بیمارستانهای استان هرمزگان، تامین اکسیژن رایگان بیمارستانهای استان هرمزگان و در کنار آن به برخی استانهای همجوار نیز در بخش برون سازمانی کمک رسانی کرد.
صفریان ادامه داد: افرایش ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین راه اندازی سامانه مختص پرسنل شرکت فولاد هرمزگان برای ثبت حضور این افراد در شرکت و دیگر بخشها از دیگر اقدامات انجام شده توسط این مجموعه بوده است. در حوزه فعالیتهای رسانه ای سمعی و بصری نیز اقدامات خوبی توسط مجموعه روابط عمومی فولاد هرمزگان انجام شده است؛ ساخت انیمیشن آموزشی برای پرسنل و خانواده های آنها در حوزه تبلیغات صورت گرفته است. در بخش انتشارات نیز ویژه نامه های خاصی برای همکاران در مجموعه فولاد تهیه شد تا در مجموع این فعالیت از سوی هیات نظارت در این جشنواره مورد بررسی و تایید قرار گرفت و منجر به دریافت جایزه مسئولیت اجتماعی (کرونا) و انتشارات شد.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان در پایان گفت: فولاد هرمزگان در سال ۹۹ با اقدامات خوبی که توانست انجام دهد از ظرفیت اسمی تولید عبور کرد و امید میرود برای سال ۱۴۰۰ برنامه افزایش تولید را به سرانجام برساند. همچنین در حوزه مسئولیت اجتماعی و همکاری فی مابین سازمانهای برون سازمانی فصل جدیدی رقم خواهد خورد؛ در کنار این موارد و انجام فعالیتهای زیربنایی و عمرانی نیز در استان، شاهد خواهیم بود که حضور فولاد هرمزگان در منطقه جنوب کشور و همچنین بندرعباس ملموستر از قبل شود.
–
–
–