رییس مجمع نمایندگان کارگران استان کرمان:
توجه به کارگران اولویت کاری مدیرعامل شرکت ملی مس است
رییس مجمع نمایندگان کارگران استان کرمان گفت: مدیرعامل شرکت مس نشان دادند که توجه به کارگران از اولویتهای کاری ایشان است. برای مجمع نمایندگان هم ثابت شد که دکتر رستمی بهعنوان مدیری که از مجموعه شرکت مس بهشمار میرود بهترین انتخاب برای مدیریت شرکت مس بود و همه از انتصاب ایشان خوشحال هستند.
به گزارش پایگاه خبری معدننامه، سید ابراهیم اسلامی رییس مجمع نمایندگان کارگران استان کرمان با بیان این مطلب و تبریک روز جهانی کار و کارگر، گفت: سالی که نکوست از بهارش پیداست. خوشحالم که در فروردین ماه سال جاری با همت تمامی کارگران و مجموعه مس شاهد رشد چشمگیر در تولید محصولات بودیم.
اسلامی تأکید کرد: جا دارد از مدیرعامل شرکت مس برای مراسم تقدیر و تشکر از کارگران نمونه سه مجتمع تقدیر کنم چرا که تفاوت قابل توجهی نسبت به سالهای گذشته داشت.
رییس مجمع نمایندگان کارگران استان کرمان گفت: مراسم تقدیر از 55 کارگر نمونه که همزمان با روز کارگر و در آستانه عید فطر انجام شده، بسیار مهم بود و بابت این همزمانی برای تقدیر از کارگران باید از رویکرد مثبت دکتر رستمی تشکر کنم.
عضو هیأت مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور تصریح کرد: کارگران آمادگی خود را برای همکاری و همگامی با مدیران شرکت مس برای پیشبرد اهداف و برنامههای شرکت اعلام میدارند.
وی افزود: کارگران عزم خود را جزم کردند تا با توکل خداوند و تدابیر مدیریت شرکت و با تلاش خود، تولید 285 هزار تن به ثبت رسیده در سال 1400 را در سال 1401 به بیش از 300 هزار تن برسانند.
اسلامی ابراز امیدواری کرد که با توجه به پتانسیل بالای شرکت مس با این میزان تولید در سال جاری، اتفاقات مهمی برای اقتصاد کشور رقم بخورد.
وی در ادامه به اخذ و اجرای تصمیمات خوب برای جامعه کارگری از سوی دولت اشاره کرد و گفت: تصمیمات شورای عالی کار در ابتدای سال افزایش حقوق معقول را تصویب کرده است تا این قشر زحمتکش به آینده امیدوارتر باشند.
عضو هیأت مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور افزود: افزایش حقوق امسال نسبت به سالهای گذشته قابل توجه بود. از زمان جنگ تحمیلی و بعد از آن بحث تحریمها باعث شد که شورای عالی کار نتواند یک افزایش مناسبی برای دستمزد کارگران مصوب کند که خوشبختانه امسال این اتفاق افتاد و باعث افزایش انگیزه برای جامعه کارگری شد.
.
.
.
.
.
.
.
.