مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه نشست سالیانه هماندیشی این شرکت با مراکز خدماتی گفت: هدف از این نشست تاکید بر سیاستهای ابلاغی فولاد مبارکه به مراکز خدماتی زیرمجموعه این شرکت بود.
به گزارش پایگاه خبری معدن نامه، یونس حمزوی، مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه نشست سالیانه هماندیشی این شرکت با مراکز خدماتی اظهار داشت: هدف از این نشست تاکید بر سیاستهای ابلاغی فولاد مبارکه به مراکز خدماتی زیرمجموعه این شرکت بود.
وی افزود: فروش به تولید کنندگان، خرده فروشی، فروش در استان و منطقه محل استقرار مراکز و افزایش خدمات به مصرف کنندگان ورق های فولادی از جمله شاخصهای مورد نظر فولاد مبارکه برای فعالیت شرکتها و مراکز خدماتی بود.
مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه استقرار سیستمهای اطلاعاتی مورد تایید فولاد مبارکه برای ثبت اطلاعات و فعالیت های مراکز خدماتی را دیگر مطالبه فولاد مبارکه در این نشست هماندیشی دانست و ادامه داد: برای این امر «سیستم همیار» در اختیار مراکز قرار گرفته تا از آن بهرهبرداری کنند.
وی تاکید کرد: درج اطلاعات بر روی سامانه همیار به ما در کنترل، بررسی و ارزیابی شرکتها کمک میکند.ایراسین
منبع خبر «جواهری آریا» است و معدن نامه در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 62895 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 00989121302339 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه معدن نامه مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.