ارزیابی عملکرد روابط عمومیهای گروه توکا فولاد با رویکرد تعامل و هماندیشی
صبح چهارشنبه ۲۶ آذرماه نشست صمیمی مدیر روابط عمومی گروه توکا فولاد با مسئولان روابط عمومی شرکتهای تابعه با هدف ارزیابی عملکرد، همافزایی و ارتقای کیفی فعالیتهای ارتباطی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نامه، در این جلسه علی ناظری مدیر روابط عمومی گروه سرمایهگذاری توکافولاد با تأکید بر نقش راهبردی روابط عمومی در تصویرسازی حرفهای از مجموعه به ارزیابی نقاط قوت، ظرفیتهای موجود پرداخت و ضمن تشریح انتظارات و رویکردهای ارتباطی گروه، بر لزوم رعایت دقیق کلیه دستورالعملها، ضوابط و پروتکلهای ابلاغی مدیریت ارتباطات و برندینگ گروه فولاد مبارکه در حوزه اطلاعرسانی، تولید محتوا و ارتباطات سازمانی تأکید و اجرای منسجم و هماهنگ این چارچوبها را از الزامات فعالیت روابط عمومی شرکتهای تابعه دانست.
در ادامه نتایج و نمرات ارزیابی عملکرد مسئولان روابط عمومی شرکتهای تابعه ارائه و شاخصهای ارزیابی تشریح گردید.
در پایان مسئولان روابط عمومی شرکتهای راهبران فولاد اصفهان، نسوز توکا، نسوز آذر و ایران ذوب بر اساس نتایج ارزیابیهای انجامشده به عنوان نفرات برتر حوزه روابط عمومی گروه توکا فولاد معرفی و از آنان تقدیر بعمل آمد.
روابط عمومی گروه سرمایهگذاری توکا فولاد