کسب تندیس و لوح تقدیر یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری توسط شرکت آلومینای ایران
شرکت آلومینای ایران در یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری، با دریافت تندیس و لوح تقدیر، به عنوان یکی از سازمان های فعال در عرصه بهبود کیفیت خدمات و توجه به حقوق مشتریان مورد تجلیل قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری معدن نامه، از روابطعمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران ، این شرکت در یازدهمین همایش سراسری مدیریت رضایتمندی مشتری، از چشم انداز رهبران موفق و پیشرو، موفق به کسب تندیس و لوح سپاس همایش شد.
این رویداد روز شنبه ۲۴ آبان ماه در سالن همایش های مرکز سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
در این مراسم، به پاس تلاش های مستمر شرکت آلومینای ایران در بهبود فرآیندهای سازمانی، ارتقای کیفیت خدمات و توجه نظام مند به اصول رضایتمندی مشتری، لوح تقدیر و تندیس همایش به شرکت اهدا شد.
در آیین اختتامیه همایش، آقای پاد، مدیر روابطعمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران ، به نیابت از طرف دکتر بادکوبه، مدیرعامل و عضو محترم هیأت مدیره شرکت، لوح تقدیر و تندیس یاد بود همایش را دریافت نمودند.
