حاج ابراهیمی مدیر بازاریابی و فروش:
مشتری مداری اصل اول موفقیت شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر
دکترقاسم حاج ابراهیمی مدیر بازاریابی و فروش شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با بیان اینکه در دنیای کسب و کار هرگز نباید مقوله رضایت مشتری را نادیده گرفت، گفت: رضایت مشتری از جمله عوامل مؤثر در موفقیت یا شکست هر کسب و کاری است، چرا که اگر به رضایت مشتریان خود اهمیتی ندهیم نباید انتظار داشت که آنها به محصولات ما توجه و علاقه نشان دهند.
به گزارش پایگاه خبری معدننامه، دکتر قاسم حاج ابراهیمی با بیان اینکه اعتقاد مدیران ارشد شرکت توسعه آهن و فولاد این است که سود در واقع جایزه تشویقی برای حمایت از مشتریان است گفت: مشتریان ما سازمان های تولید کننده اند، لذا مهمترین فاکتورهای موردنظر مشتری ما عوامل تأثیرگذار بر پایداری تولید، کیفیت و هزینه تمام شده محصول نهایی آن شرکت می باشد.
لذا عواملی همچون تأمین پایدار، حداقل فاکتورهای شمیایی و فیزیکی آهن اسفنجی به عنوان ماده اولیه، قیمت و همچنین زمان تحویل آن، مهمترین شاخص هایی است که برای اغلب مشتریان ما و در نتیجه برای ما اهمیت دارند و نقاط تمرکز ما جهت بهبود می باشند.
او ادامه داد: شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر برای دستیابی به اهداف والای خود در کسب و کار، سعی نموده است که رضایت مشتریان را در بالاترین سطوح کسب نموده و برای رسیدن به چنین مقصودی، بهترین رویکرد آن است که فرهنگ مشتری مداری را اشاعه داده و بر اساس آن رفتار کنیم.
دکتر حاج ابراهیمی با تأکید به اینکه همکاران من در مدیریت بازاریابی و فروش به سخنان مشتریان خود گوش می دهند و در طول تعاملات معمول، بازخورد مشتریان را جویا می شوند، اذعان داشت: شرکت توسعه همواره وضعیت کسب و کار مشتریان خود را پایش نموده و نیاز آنان را بررسی میکند و همچنین جهت مدیریت بهینه رضایت مشتریان خود نسبت به رتبه بندی مشتریان بر اساس مدلRSVP نموده و بر این اساس ارزش پیشنهادی متناسب هر رده را به ایشان ارائه می دهد.
راه اندازی پورتال مشتریان و گسترش ارتباط با مشتریان از طریق سیستم مدیریت ارتباط با مشتریانCRM، نظرسنجی به صورت داینامیک و بر روی هر خرید مشتری، ایجاد بانک اطلاعاتی بازار، مشتریان و رقبا و قیمتهای جهانی، تدوین گزارش های تحلیل بازار، تهیه گزارش های هفتگی بررسی بازارهای جهانی، جمع آوری اطلاعات بازار به خصوص بازارهای جهانی برای کشف الگوهای رفتاری قیمت ها و ارتباط آنها با آهن اسفنجی از سایر اقدامات صورت پذیرفته و در حال انجام می باشد.
وی افزود: این شرکت نسبت به استقرار استانداردISO10004جهت سنجش رضایت مشتریان و همچنین استانداردISO10002جهت مدیریت شکایات اقدام نموده است و موفق به اخذ گواهینامه گردیده است.
.
.
.
.
.
.
.
.
.