در این مراسم، بر اساس ارزیابیهای تخصصی انجام شده، سیمیدکو با کسب امتیاز بالا، موفق به دریافت تندیس زرین (طلایی) ۴ ستاره سرآمدی روابط عمومی شد.
در این ارزیابی، روابط عمومی سیمیدکو «به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی، بر اساس مدل QMPR و کسب ۶۹۶ امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان و دریافت ۴ ستاره»، شایسته دریافت تندیس زرین (طلایی) سرآمدی شناخته شده است.
در ادامه این مراسم هوشمند سفیدی رئیس خانه روابط عمومی ایران، روابط عمومی تعالی جو را خطاور و آماده دیدن عیوب خود و اصلاح آنها دانست و گفت: موضوع مهم در روابط عمومی سرآمد، تولید کیفی محصولات و خدمات ارتباطی است که از مهمترین آنها می توان به رضایت، همبستگی سازمانی، سرمایه اجتماعی، تعهد به خدمت، قدرت نرم و قدرت افکارعمومی است.
سفیدی یکی از مزیت های مدل سرآمدی را توجه توأمان به زیرساخت ها و نتایج عملکرد دانست و گفت: پنج گام مهم در روابط عمومی که جمع آنها “منطق رادار“ نام دارد؛ شامل نتایج(Results)، رویکرد یا چشمانداز(Approach)، استقرار(Deployment )، ارزیابی(Assessment)، اصلاح(refinement) هستند و یک روابط عمومی باید در طی مسیر سرآمدی، آنها را مدنظر قرار دهد.
گفتنی است در این دوره از آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،وزارت راه و شهر سازی،شرکت ملی صنایع مس ایران،اپراتور ایرانسل،شرکت نفت ستاره خلیج فارس و همچنین روابط عمومی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو) با اهداء تندیس زرین (طلایی) قدردانی شد و سید حبیب نوری مدیر روابط عمومی سیمیدکو به عنوان نماینده این شرکت و بعنوان مدیر برتر روابط عمومی این تندیس را دریافت کرد.