سرپرست معاونت فروش و بازاریابی فولادمبارکه عنوان کرد:
حفظ جایگاه صادراتی محصولات فولادمباركه در كنار تامین نیازهای داخلی
سرپرست معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه تامین نیاز داخلی را در حوزه ورق و سایر محصولات تولیدی گروه فولاد مبارکه اولویت اول شرکت فولاد مبارکه دانست و بر حفظ مشتریان خارجی این شرکت در کنار تامین نیاز مشتریان داخلی تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نامه، رضا حیدری سرپرست معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه ، توجه ویژه گروه فولاد مبارکه در تولید محصولات کیفی را باعث تکمیل سبد محصولات صادراتی این گروه دانست و افزود: ارتباط موثر با مشتریان داخلی و خارجی باعث ارتقای کیفیت روزافزون محصولات تولیدی این شرکت خواهد شد.
وی صادرات ۲ میلیون تنی گروه فولادمبارکه و ارز حاصل از این صادرات را محرک جدی طرحهای توسعه این شرکت دانست و از مذاکرات جدی با مشتریان در حاشیه نمایشگاه توانمندیهای صادراتی خبر داد.
گفتنی است پنجمین دوره نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران به مدت ۴ روز از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور شرکتهای ایرانی و خارجی پیشرو در عرصه صادرات در نمایشگاه بینالمللی تهران برپاست.
.
.
.
.