مدیر پشتیبانی بازاریابی و فروش شرکت فولاد مبارکه گفت: نمایشگاه ایرانمتافو محل مناسبی برای برقراری ارتباط نزدیک با مشتریان برای فولاد مبارکه است که در همین راستا این مهم محقق شد و امیدواریم در روزهای آینده این نمایشگاه بتوانیم از فرصت باقیمانده به خوبی استفاده کنیم.
به گزارش پایگاه خبری معدننامه به نقل از ایراسین، مهدی آقازینلی مدیر پشتیبانی بازاریابی و فروش شرکت فولاد مبارکه (۱۵ آذرماه) در هجدهمین نمایشگاه بینالمللی متالورژی(ایران متافو) اظهار کرد: نمایشگاه متافو بزرگترین نمایشگاه در صنعت فولاد و زنجیره فولاد و صنایع وابسته بوده که هر ساله برگزار میشود اما طی دو سال گذشته به خاطر شیوع ویروس کرونا در برگزاری آن وقفهای ایجاد شد.
وی در ادامه افزود: برگزاری نمایشگاه ایرانمتافو فرصت ارزشمندی برای برقراری ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مشتریان است که شرکت فولاد مبارکه نیز پیش از آغاز این نمایشگاه در راستای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان، از گروههای مختلفی برای بازدید از غرفه فولاد مبارکه دعوت به عمل آورد تا به صورت تخصصی در موضوعات مختلف با مشتریان ارتباط بگیرد.
مدیر پشتیبانی بازاریابی و فروش شرکت فولاد مبارکه با بیان این که در نظام سنجش رضایت مشتریان و ارزیابی دیدگاه مشتریان، بهترین راه ایجاد ارتباط، برقراری ارتباط رو در رو است، خاطرنشان کرد: نمایشگاه ایرانمتافو محل مناسبی برای برقراری ارتباط نزدیک با مشتریان برای فولاد مبارکه است که در همین راستا این مهم محقق شد و امیدواریم در روزهای آینده این نمایشگاه بتوانیم از فرصت باقیمانده به خوبی استفاده کنیم.
منبع خبر «کوهستانی» است و معدن نامه در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 19535 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 00989121302339 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه معدن نامه مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.