دو راهبرد اساسی در سال ۱۴۰۲ اعلام شد؛
افزایش رضایتمندی مشتریان و تقویت شبکه خردهفروشی در فولاد مبارکه
معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه گفت: مشتریان میتوانند با برقراری ارتباط بهینه، ظرفیتهای خالی خود را به فولاد مبارکه اطلاعرسانی کنند درعینحال با ظرفیتهای فولاد مبارکه نیز بیشتر آشنا شوند. در این فرایند ظرفیتهای مغفول مانده دو طرف شناسایی میشود.
به گزارش پایگاه خبری معدن نامه، رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در جلسه با رئیس هیئت مدیره و اعضای انجمن تولیدکنندگان لولههای فولادی و پوشش خطوط انتقال گفت: رویکرد فولاد مبارکه از این پس علاوه بر افزایش تولید بر تولید حداکثری محصولات ویژه استوار گردیده است
در حال حاضر پروژههای بزرگی در حوزه انتقال آب در کشور تعریفشده و از این حیث انجمن تولیدکنندگان لوله انتقال آب با شدت بیشتری در حال فعالیت و تولید هستند و بهطور گستردهتری به ورقهای فولاد مبارکه نیاز دارند.
با تولید و تحویل هرچه بیشتر ورقهای فولاد مبارکه به سازندگان لوله و اجرای پروژههای بزرگ توسط ایشان در کشور شاهد اشتغالزایی هرچه بیشتر، رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور هستیم که اتفاق بسیار خوب و مبارکی برای کشور است.
.
.
.
.
.
منبع خبر «Ch.Javaheri» است و معدن نامه در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 52923 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 00989121302339 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه معدن نامه مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات