از خاش تا چابهار با ریل ذوبآهن اصفهان
ابر پروژه راه آهن چابهار – زاهدان بخشی از طویل ترین پروژه ریلی کشور به شمار میرود.
به گزارش پایگاه خبری معدن نامه، هدف از این پروژه اتصال بندر چابهار به خط ریلی شمال به جنوب است و مزایاب اجرای طرح نیز توسعه مناطق کم برخوردار شرق کشور و سواحل مکران، بالفعل شدن پتانسیلهای معدنی شرق کشور و اتصال ترانزیتی کشورهای آسیای میانه و شرق روسیه به آب های آزاد و کشور هندوستان عنوان میشود.
میزان تامین ریل توسط ذوب آهن اصفهان برای محور ریلی چابهار زاهدان مطابق قرارداد ۹۰ هزار تن ریل 60E1 با گرید R260 است.
میزان تامین ریل تاکنون بر اساس درخواست نیز ۲۴ هزار تن (۲ هزار تن ریل جهت مسیر خاش چابهار) است.
منبع خبر «جواهری آریا» است و معدن نامه در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 90199 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 00989121302339 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه معدن نامه مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات