در ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری؛
مدیرعامل ایریسا به عنوان مدیر برتر اقتصادی شناخته شد
مدیرعامل شرکت ایریسا در ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، به عنوان مدیر برتر اقتصادی در حوزه شرکتهای دانش بنیان معرفی و تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.
به گزارش پایگاه خبری معدننامه به نقل از ایراسین، در ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در تولید؛ دانشبنیان و اشتغالآفرینی که در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد، اکبر گلبو، مدیرعامل شرکت ایریسا به عنوان مدیر برتر اقتصادی در حوزه شرکتهای دانش بنیان معرفی و تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.
گفتنی است ایریسا با تاکید به نقش مشتریان در سال جدید استراتژی ۱۴۰۱ خود را افزایش رضایت و وفاداری مشتریان تعریف کرده است.
به گزارش خبرنگار ایراسین، بررسی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف تولید، دانشبنیان و اشتغال آفرین پیرو پیادهسازی فرمایشات مقام معظم رهبری، تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف کننده در بین آحاد مردم و ارائه الگوی حمایت از تولید داخلی در سال پیشرو با بهرهگیری از نقش مدیریت در اقتصاد از جمله محورهای ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری بود.
شرکت بینالمللی مهندسی سیستمها و اتوماسیون ایریسا در سال ۱۳۷۱ با اهداف استراتژیک ملی به منظور انتقال فناوری اتوماسیون صنعتی و سیستمهای اطلاعاتی که در طی طرح ایجاد و راهاندازی مجتمع فولاد مبارکه از کشورهای اروپایی وارد ایران شده بود، تشکیل شد.
.
.
.
.
.
.