بیش از ۳ هزار شرکت به شکل مستقیم با فولادمبارکه همکاری دارند

تب‌های اولیه

معاون تکنولوژی فولادمبارکه گفت: بیش از سه هزار شرکت به عنوان مصرف کنندگان بالادست به عنوان تامین کنندگان و سازندگان کالاهای مرتبط به شکل مستقیم با ما کار می کنند.

به گزارش معدن نامه: منوچهر نیکفر در نشست تخصصی «نقش رسانه ها در رونق تولید ملی» برگزار شد، اظهار داشت: شرکت فولادمبارکه به عنوان یک شرکت صنعتی بزرگ علاوه بر مسئولیت های متعدد مسئولیت های اجتماعی را نیز برعهده دارد و لازمه ایفای این مسئولیت اجتماعی برقراری ارتباطات با جامعه پیرامون است.

وی افزود: از ابزارهای برقراری این ارتباط با رسانه ها، شبکه سازی رسانه ای و ایجاد ابزارهای رسانه برای درون شرکت در محیط کشور و محیط های بین المللی است.

در صنف فولادمبارکه ۲۰ هزار نفر به شکل ۲۴ ساعته مشغول فعالیت هستد

معاون تکنولوژی فولادمبارکه با بیان اینکه در صنف فولادمبارکه ۲۰ هزار نفر به شکل ۲۴ ساعته مشغول فعالیت هستد، ابراز داشت: در شرایط فعلی کشور که تحت تحریم های ظالمانه قرار داریم اهمیت صنعت فولاد به عنوان صنعت پایه ایجاب می کند شرکت فولادمبارکه با استفاده از سیستم رسانه ای و شبکه ارتباطی با جامعه بیرون نیازهای داخلی کشور را تامین کند.

وی ادامه داد: بر این اساس ما از ابتدا در راستای شبکه سازی رسانه ای و ایجاد ابزارهای رسانه اقدام به ایجاد مکانسیم های ارتباطی مانند خبرنامه، نشریات مختلف، انتشار کتابهای صنعتی و اشاعه فرهنگ صنعتی کشور کردیم.

بیش از ۳ هزار شرکت به شکل مستقیم با فولادمبارکه همکاری دارند

نیکفر با تاکید بر اینکه مشتریان پایین دستی فولاد مصرف کنندگان نیستند بلکه شرکت های صنعتی هستند که تولید ۹۰۰ شرکت به فولادمبارکه وابسته است، گفت: بیش از سه هزار شرکت به عنوان مصرف کنندگان بالادست به عنوان تامین کنندگان و سازندگان کالاهای مرتبط به شکل مستقیم با ما کار می کنند.

وی اضافه کرد: ما داخل یک زنجیره قرار داریم که ۳۵۰ هزار نفر به شکل مستقیم و غیرمستقیم ایحاد اشتغال داریم، توسعه و تسهیل مکانیزم های ارتباطی اتفاق افتاده است و رسانه های تخصصی مانند «پایگاه خبری ایراسین» در این ارتباط ایجاد شده ست که اخبار صنعتی را پالایش می کنند.

حرفه خبرنگاری صنعتی ما به شکل تخصصی در نیامده است

معاون تکنولوژی فولادمبارکه بیان داشت: هنوز حرفه خبرنگاری صنعتی ما به شکل تخصصی در نیامده است اما در کشورهای دیگر بیشتر آنها تحلیل های صنعتی ارائه می کنند وبولتن های تخصصی دارند.

وی افزود: به طور مثال در زمینه اخبار صنعت فولاد، این رسانه ها نیازمندی های آمار، مصرف، چالش ها و تهدیدها را اطلاع رسانی می کنند.

نیکفر تاکید کرد: کشور ما رتبه دهم فولادسازی دنیا را دارد؛ بر این اساس متناسب با رشد صنعتی در حوزه اطلاع رسانی نیز باید رشد کنیم تا جایگاه واقعی خود را پیدا کنند و این امر نیاز به جمع آوری دیتا و آنالیز صنایع داخلی و خارجی دارد.

وی تاکید کرد: از سویی جامعه ما در شرایطی قرار دارد که نیاز به ایجاد فرهنگ خودباوری داریم که ترویج این فرهنگ رسالت اصلی رسانه ها در داخل کشور است.

معاون تکنولوژی فولادمبارکه تاکید کرد: بازدیدکنندگان زیادی از خطوط فولادمبارکه بازدید می کنند که اکثر آنها اذعان دارند که فولادمبارکه از شرکت های بزرگ دنیا چیزی کم ندارد اما بسیاری از مردم ما اطلاعی از این مطلب ندارند.

نقش ارتباطی صنایع در پایداری صنعت فولاد اساسی است

وی با تاکید بر اینکه نقش ارتباطی صنایع در پایداری صنعت فولاد اساسی است، اضافه کرد: فولاد در زمینه خود کفایی بسیار خوب عمل کرده است و الگویی برای سایر صنایع شده است.

نیکفر تاکید کرد: صنعت ما به ظرفیت تولید ۳۵ میلیون تن فولاد در سال رسیده است وتا سال ۱۴۰۴ طبق برنامه توسعه به ظرفیت ۵۵ میلیون تن در سال می رسد، بدین ترتیب پس در ردیف کشورهای بزرگ تولیدکننده فولاد قرار می گیریم.

وی با بیان اینکه در محیط صنعت باید بیشتر توانمندی های ما معرفی شود، ابراز داشت: شرکت فولادمبارمه خود را موظف می داند تسهیلات لازم را برای توسعه مسیر فراهم کند و امیدواریم تعامل ما با رسانه ها روز به روز بیشتر شود.

در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان اظهار داشت: کشورهای توسعه یافته از رسانه ها به نحو احسن برای توسعه اقتصادی خود استفاده می کنند و برای چرخاندن چرخ اقتصادی خود از آنها بهره می برند.

یاراحمدیان ادامه داد: رسانه ها در کشورهای توسعه یافته مردم را به مصرف انبوه کالاهای مصرفی تشویق می کنند و بدین شیوه می توانند جامعه را از رکود اقتصادی باز دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان با بیان اینکه در کشور ما نیز رسانه ها می تواند نقش مفیدی در رونق تولید داشته باشند، بیان داشت: رسانه ها می تواند تولیدکنندگان را به کیفیت بهتر تشویق و بینش مصرف کنندگان را تغییر دهند تا در رونق تولید موثر باشند.

ارتباط تنگاتنگی با رسانه ها داریم چراکه نمایشگاه بدون رسانه معنا ندارد

وی با بیان اینکه ما ارتباط تنگاتنگی با رسانه ها داریم چراکه نمایشگاه بدون رسانه معنا ندارد، گفت: رسانه ها مخاطبان را جذب نمایشگاه کرده و ارتباط آن را با مشارکت کنندگان نمایشگاه ایجاد می کنند.

یاراحمدیان با بیان اینکه در سال جاری ۲۱ رویداد اقتصادی با کمک رسانه ها برکزار کردیم، گفت: رسانه ها اطلاعات این نمایشگاه ها را به مردم ارائه دادند و اجازه ندادند اطلاعات درون جامعه خفه شود.

وی با بیان اینکه ارتباط ما با مردم از طریق رسانه ها انجام می شود، بیان داشت: امسال همانند سالهای گذشته نمایشگاه های با کیفیت برگزار کردیم و به سهم خود در رونق تولید موثر بودیم.

نمایشگاه ها و رویدادهای اقتصادی بسیار در رونق تولید موثر هستند

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان با تاکید بر اینکه نمایشگاه ها و رویدادهای اقتصادی بسیار در رونق تولید موثر هستند، گفت: رویدادهای اقتصادی نه تنها به ارائه محصول و خدمات به مردم می پردازند بلکه محل ایده پردازی، ابتکار و خلاقیت هستند.

دسته بندی: 
امتیاز شما: هیچ (1 vote)

نظر شما چیست؟