رسانه و علم ارتباطات مولفه ای مهم در جهان کنونی است و جایگاه این حرفه تا آنجاست که از آن به عنوان هنر هشتم یاد می شود. دانش رسانه در کنار درک صحیح از مناسبات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مشخصه اصلی این حرفه ارزشمند و تأثیرگذار است.
به گزارش پایگاه خبری معدننامه به نقل از روابط عمومی فولاد سنگان، امروزه موفقیت سازمانها در گرو داشتن روابط عمومی خلاق و پویایی است که با استفاده از علم نوین و روشهای کارآمد ارتباطی و رسانه ای بتوانند ارتباط مناسب و هدفمندی با و ذینفعان برقرار نمایند. از یکسو با بازتاب دستاوردها و پیشرفتهای سازمانی، روح امید، سرزندگی و خودباوری را به جامعه تزریق نمایند و از سوی دیگر با تبادل اطلاعات و دانش فنی، ضمن آگاهی بخشی به جامعه و انتقال فرهنگی، از تجربیات موفق دیگران در عرصه سازمانی استفاده نمایند.
بدین ترتیب روابط عمومی واحدی هویت ساز در سازمانها تلقی میگردد که معرف هویت یک مجموعه با عنوان شرکت-شهروند است و نقش ارزنده ای در ارتقای برند و پیشبرد اهداف سازمانی دارد.
گذار از نگرش سنتی به پارادایم مدرن علمی در حوزه رسانه در عصر هجمه رسانه ای و اطلاعاتی، امری اجتناب ناپذیر است و بیش از هر زمان دیگر وظیفه جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری بر عهده فعالان این حوزه است.
بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات را خدمت خانواده بزرگ روابط عمومی کشور تبریک عرض می نمایم و امیدوارم عزیزان این عرصه در کنار دیگر خدمتگزاران ایران عزیز، در مسیر تعالی و شکوفایی میهن سرافرازمان موفق و منصور باشند.
توفیق و سربلندی همه عزیزان را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.
منبع خبر «جواهری آریا» است و معدن نامه در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 29588 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 00989121302339 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه معدن نامه مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.