در مجمع عمومی فولاد آلیاژی ایران مطرح شد؛
رشد 19 درصدی تناژ فروش فولاژ در سال 1402
محمد کمالزاده مدیرعامل این شرکت در مجمععمومی عادی سالیانه این شرکت با اشاره به افزایش ۱۹ درصدی تناژ فروش شرکت فولاد آلیاژی در سال ۱۴۰۲، گفت: این شرکت در حوزه سودآوری در سال گذشته رشد خوبی را داشت.
به گزارش پایگاه خبری معدن نامه، محمد کمالزاده در ادامه مجمع عادی سالیانه شرکت فولاد آلیاژی ایران که با حضور 78/57درصدی سهامداران در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، با اشاره به چالشهای استراتژیک؛ افتخارات و دستاوردهای کسب شده این شرکت در سال ۱۴۰۲، گفت: این شرکت در سال گذشته با بهروزرسانی واحد نورد سنگین، سه درصد افزایش تولید داشته و تناژ تولید ماهیانه نیز در تیر و مرداد سال گذشته به علت قطع برق روند کاهشی داشته است.
مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران بر این موضوع تأکید کرد اکسیژن پلنت شرکت تا پایان مردادماه وارد مدار میشود و افزود: راندمان ریختگری (۱) این شرکت به ۹۴.۴ درصد در سال ۱۴۰۲ رسید.
به گفته مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران، صادرات این شرکت در سال گذشته و بهار ۱۴۰۳ تحتتأثیر سیاستهای غلط اقتصادی کاهشیافته و این شرکت تا بهبود سیاستهای صادراتی قادر به اجرای برنامه صادراتی بلندمدت خود نیست.
محمد کمالزاده به ارتقای دانش فنی صنعت فولاد و صرفهجویی ارزی ویژه با حمایت شرکت فولاد آلیاژی ایران از شرکتهای دانشبنیان با رویکرد بومیسازی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این اهمیت ویژهای برای حمایت از شرکتهای دانشبنیان قائل است و در نظر دارد تا با حمایت از شرکتهای دانشبنیان کشور و بومیسازی قطعات و تجهیزات موردنیاز شرکت، بتواند با اتکای به دانش جوانان ایرانی دانش فنی صنعت فولاد در کشور را ارتقا دهد. گفتنی است که در پایان این مجمع شرکت فولاد آلیاژی ایران 90/8 درصد سود این شرکت که بالغبر ۱۷۸ تومان بهازای هر سهم است را تقسیم کرد.
منبع خبر «جواهری آریا» است و معدن نامه در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 81722 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 00989121302339 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه معدن نامه مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات